Obchodní podmínky
Obchodní podmínky společnosti BP Bohemia CZ s.r.o., Antala Staška 192, 512 51 Lomnice n.Pop.
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) společnosti BP Bohemia CZ s.r.o., se sídlem Antala Staška 192, 512 51 Lomnice nad Popelkou, IČO 25933698, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 15719 vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové , e -mail info@bpbohemia.cz, telefonní číslo +420 774 369 020 (dále jen „My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavřené mezi Prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „Kupující“ nebo „Zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu společnosti na webových stránkách www.vlajkybohemia.cz.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde podmínky ochrany osobních údajů.
I. NĚKTERÉ DEFINICE
1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
3. Celková cena je součet Ceny (nebo Cen) Zboží, Ceny za dopravu, ceny za Grafické práce, aj. předem stanovené položky Smlouvy;
4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
6. Objednávka je návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží mezi Prodávajícím a Kupujícím;
7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
8. Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu;
10. Komunikační prostředky jsou nástroje komunikace mezi Kupujícím a Prodávajícím, např. e-mailová korespondence, online chat, telefonní hovor, aj;
11. Poptávka je souhrn ucelených informací o povaze požadovaného Zboží Kupujícím, zejména počet kusů, materiál, rozměr a jiné náležitosti určené Prodávajícím, nezbytné pro určení Celkové ceny;
12. Zakázková výroba je označení povahy produktu, pro jehož výrobu a dodání je Kupujícím stanovený požadovaný min. 1 individuální prvek, např. vlastní grafický návrh či logo, určené rozměry výrobku, technologie tisku, způsob dokončení výrobku, aj.;
13. Záloha je úhrada Celkové ceny (nebo její části) před zahájením výroby nebo dodáním Zboží Kupujícím; vztahuje se na případy uvedené ve článku III.UZAVŘENÍ SMLOUVY/bod 9. těchto Podmínek;
14. Grafické podklady jsou grafické nebo obrazové soubory, které by měl Kupující dodat Prodávajícímu za účelem Zakázkové výroby ve formátu výhradně dle dodání grafických dat pro Zakázkovou výrobu;
15. Grafické práce jsou placené služby Prodávajícího, nad rámec Cen, pro dosažení správného formátu Grafických podkladů nezbytných pro Zakázkovou výrobu;
16. Potvrzená objednávka je stav objednávky, kdy je Kupujícím odsouhlasený předvýrobní náhled (příp. i uhrazená Celková cena Smlouvy, je-li to podmíněno) v případě Zakázkové výroby a následně Prodávajícím zahájena výroba Zboží, o tomto stavu je Zákazník vždy informován. Od tohoto stavu se bere v úvahu doba odeslání.
II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
1. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
2. Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“ či „E-shopu“ ), telefonicky nebo e-mailovou korespondencí.
3. Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
4. Podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu zakoupit zboží od Prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
5. Ceny zboží (dále též „reklamní předměty“, „předmět kupní smlouvy“ či „Zboží“) ve webovém rozhraní E-shopu Prodávajícího nebo v různých internetových tržištích, na kterých je Prodávající inzeruje, jsou vzhledem k Zakázkové výrobě pouze orientační, nezávazné a nemusí být aktuální. Na základě Poptávky Kupujícího bude Prodávajícím zpracována na příslušný reklamní výrobek kompletní cenová nabídka (dále jen „Nabídka“ nebo „Cenová nabídka“). Platnost Cenových nabídek je 14 kalendářních dnů od zaslání Kupujícímu. Všechny ceny jsou uváděny bez DPH a nezahrnují náklady spojené s doručováním zboží, pokud není v nabídce uvedeno jinak. V případě že objednávka Kupujícího je odlišná od poptávky, vyhrazuje si Prodávající právo na okamžitou změnu Cenové nabídky.
6. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
7. Prodávající je povinen zaslat Kupujícímu tyto obchodní podmínky nebo odkaz na ně společně s Nabídkou. Kupující odesláním Objednávky, nebo souhlasem s Nabídkou, nebo souhlasem s Náhledem nebo podpisem smlouvy stvrzuje, že si tyto Podmínky přečetl a že jejich obsahu porozuměl a souhlasí s nimi.
III. UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
2. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky nebo Poptávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“ nebo „Poptat produkt“);
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho doručení. V případě, kdy bude nezbytné pro určení Celkové ceny Zboží nejdříve Prodávajícím zhotovit Cenová nabídka, sdělí tuto Celkovou cenu Prodávající Kupujícímu jinou formou komunikačních prostředků (např. e-mailovou korespondencí, telefonicky nebo prostřednictvím online chatu na E-shopu). Kupující se zasláním žádosti o Cenovou nabídku Prodávajícímu s touto skutečností souhlasí. Kupující svou žádost o Cenovou nabídku zašle Prodávajícímu prostřednictvím tlačítka „Poptat produkt“ v detailu produktu na E-shopu nebo jiným komunikačním prostředkem;
c) Podrobný popis produktu: kategorie produktu, požadovaný rozměr, materiál, počet kusů, způsob dokončení (konfekce), příp. příslušenství, technologie výroby, a jiné údaje nezbytné pro Zakázkovou výrobu;
d) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
e) V případě Smlouvy, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, též informaci, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.
3. V průběhu tvorby návrhu Objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
4. Přijetí Vaší Objednávky Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. V případě objednání 2 a více kusů reklamních předmětů Zakázkové výroby, bude nejdříve Prodávajícím zaslaná Cenová nabídka Kupujícímu dle charakteru jeho Poptávky nebo Objednávky a to prostřednictvím některým z Komunikačních prostředků. Potvrzení Cenové nabídky Kupující oznámí Prodávajícímu prostřednictvím jednoho z Komunikačních prostředků. Následně potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
5. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. U Zboží Zakázkové výroby to může být nedostatkem či nedostatečné kvalitě podkladů pro výrobu nebo neodsouhlasením Cenové nabídky Kupujícím. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
6. V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 7 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
7. U Zboží Zakázkové výroby probíhá výroba podle předvýrobního náhledu (dále jen „Náhled“) , který musí Kupující Prodávajícímu písemně či telefonicky odsouhlasit. Bez souhlasu Kupujícím není Prodávající povinen výrobu zahájit a objednávku dokončit. Náhled je Kupujícímu zaslán v některém z formátů PDF/JPG/PNG na e-mailovou adresu, příp. jinak domluveným způsobem. V případě nesouhlasu Kupujícího s Náhledem, informuje o této skutečnosti Prodávajícího s přesným popisem požadavků na opravu. Prodávající je povinen upravit Náhled dle požadavku Kupujícího, příp. doporučit vzhledem k výrobním procesům nejvhodnější návrh řešení. V případě, že nebude možné z jakéhokoliv důvodu vyhovět požadavkům Kupujícího, je Prodávající oprávněn zamítnout výrobu a prodej Zboží. Kupující si je vědom, že schválením Náhledu souhlasí se správností všech údajů obsažených v Náhledu (vč. rozměru, materiálu, počtu kusů, barevnosti tisku, správnosti umístění a poměrové velikosti objektů a textu v grafickém návrhu, konfekčním provedení a případném příslušenství), a v případě, že dodané Zboží odpovídá dle schváleného Náhledu, nelze Kupujícímu vyhovět na uplatnění práva z vadného plnění na chybně uvedenou informaci v Náhledu, která byla však kupujícím odsouhlasena.
8. Výroba Zboží (vč. Zakázkové výroby) je uskutečňována podle dosažitelných možností výrobního závodu a vlastností materiálů, následkem čehož mohou vzniknout odchylky v potisku či barvě, jako výsledek technologického postupu výroby a vlastností použitých materiálů. V takovém případě nelze uplatnit reklamaci a zakázku Prodávající považuje za bezvadnou. Obdobně i vzorek tisku může ve srovnání se sériovou výrobou vykazovat drobné odlišnosti dané použitými materiály a technologickým postupem.
9. Kupující předá Prodávajícímu za účelem zhotovení Zboží Zakázkové výroby Grafické podklady nezbytné pro výrobu a to výhradně dle aktuálních instrukcí dodání grafických dat pro Zakázkovou výrobu (dále jen „Instrukcí“), platné k nejbližšímu datumu před zasláním Objednávky, které jsou vždy součástí Objednávky, Cenové nabídky nebo volně ke stažení v detailech konkrétního produktu v rámci E-shopu. Grafické podklady předá Prodávajícímu formou přílohy e-mailu, nebo prostřednictvím on-line služby pro přeposílání souborů. Prodávající v žádném případě nebere zodpovědnost za poplatky vzniklé Kupujícímu použitím služby jiné společnosti pro předání Grafických podkladů Prodávajícímu. Kupujícímu nevzniká právo na náhradu nákladů vůči Prodávajícímu v případě, že využije službu jiné společnosti pro zaslání Grafických podkladů. Správně dodané Grafické podklady jsou nezbytné pro stanovení Cenové nabídky a uzavření Smlouvy. Kupující předáním Grafických podkladů Prodávajícímu bere na vědomí, že některá vyobrazení mohou být předmětem autorskoprávní ochrany a že za její případné porušení nese plnou zodpovědnost výhradně Kupující. Prodávající v žádném případě nepřebírá zodpovědnost za obsah a charakter Grafických podkladů a souborů, které mu dodá Kupující jakýmkoliv Komunikačním prostředkem a v případě podezření na protiprávní jednání Kupujícího je oprávněn tuto skutečnost oznámit příslušným orgánům.
10. V případě, že není možné ze strany Kupujícího dodat Grafické podklady Prodávajícímu dle Instrukcí, může Prodávající tyto podklady pro výrobu připravit nebo upravit. Tato služba je Prodávajícím zpoplatněna nad rámec Ceny a její hodnota dle náročnosti grafických prací bude Prodávajícím uvedena v rámci Cenové nabídky nebo dodatečně po zjištění nedodání Grafických podkladů podle Instrukcí Kupujícím. V takovém případě bude hodnota grafických prací připočtena do Celkové ceny. Zpoplatnění přípravy nebo úpravy Grafických podkladů může nastat i v případě, že došlo k uzavření Smlouvy a následně došlo ke změně nebo úpravě Grafických podkladů ze strany Kupujícího.
11. Uzavření Smlouvy na Zboží Zakázkové výroby vzniká momentem, kdy je Kupujícím odsouhlasený Náhled a Cenová nabídka a následně Prodávajícím potvrzena výroba Objednávky e-mailem Kupujícímu. Zahájení Zakázkové výroby Zboží je označováno Prodávajícím také jako Potvrzení objednávky.
12. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, vzniká Kupujícímu závazek k zaplacení Celkové ceny.
13. Prodávající odesílá vyhotovenou zakázku zpravidla do 1–3 týdnů po Potvrzení objednávky, příp. delším termínu předem stanoveným mezi Prodávajícím a Kupujícím a to zejména při velkoobjemové výrobě Zakázkové výroby Zboží.
14. Smluvní strany souhlasí s tolerancí rozměrů, délek a mechanicko-fyzikálních hodnot v rozsahu +/- 5–10 %, jenž je dána technickým zařízením, materiály a technologickými možnostmi výroby. Tolerance v odstínu podle vzorkovnice Pantone Solid Coated a v dodaném množství je +/- 10%. Stálobarevnost na světle a povětrnosti je dána použitou technologií tisku nebo barvení a textilními barvami, stejně jako způsobem využití a umístění výrobku. Tolerance v odstínu je +/- 10%.
IV. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cena může být uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky nebo Cenové nabídky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v Cenové nabídce se uplatní Cena uvedená v Cenové nabídce, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci cenové nabídky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky nebo Cenové nabídky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 5 kalendářních dnů nebo dle domluvy mezi Prodávajícím a Kupujícím. V případě neuhrazení požadované částky bude po uplynutí této doby objednávka stornována.
b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu v rámci E-shopu , přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: [BUDE DOPLNĚNO]. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do [BUDE DOPLNĚNO]
c) Dobírkou, pouze v případě popsaném v bodě 5. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
d) Fakturou se splatností 30 dnů. Pouze v případě, že má Kupující s Prodávajícím sepsanou platnou Rámcovou kupní smlouvu.
4. V případě objednávky Zboží v hodnotě Celkové ceny nad 2000 Kč bez DPH, je Prodávající oprávněn vyžadovat od Kupujícího Zálohu ve výši 50 – 100% Celkové ceny, dle uvážení Prodávajícího, a to zaplacením zálohové faktury nebo jiným dohodnutým způsobem bezhotovostní platby mezi Prodávajícím a Kupujícím (např. kartou online; dále jen „výzva k platbě“). Zálohová faktura (příp. výzva k platbě) bude Kupujícímu zaslaná na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce nebo Poptávce. Kupující je povinen potvrdit Prodávajícímu doručení zálohové faktury. Splatnost zálohové faktury (příp. výzvy k platbě) je 5 kalendářních dnů od zaslání Kupujícímu. V případě nezaplacení Zálohy ve stanoveném termínu splatnosti nebude objednané Zboží Kupujícímu dodáno a bude pozastavena jeho výroba až do řádného zaplacení zálohové faktury nebo výzvy k platbě. V případě, že z výrobních důvodů nelze pozastavit výrobu objednaného Zboží, která je již realizována, je Zákazník povinen Zboží odebrat, příp. uhradit náklady na výrobu vzniklé do doby oznámení přerušení nebo pozastavení výroby Zákazníkem. Záloha je požadována i v případě opakované zakázky, pokud Zákazník provedl platbu za některou z předchozích zakázek po termínu splatnosti.
5. V případě objednávky výhradně jen Zboží označené dostupností „Skladem“ a zároveň nepodléhajícímu charakteru Zakázkové výroby, v hodnotě Celkové ceny do 2000 Kč bez DPH, má Zákazník možnost mj. zvolit platbu „Dobírkou“ při převzetí zásilky s objednávkou od přepravní služby.
6. V případě požadavku na výrobu a schválení vzorku Zakázkové výroby Zboží před zahájením vícekusové výroby, hradí Zákazník náklady vzniklé Prodávajícímu v plné výši.
7. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu a také dostupná v Uživatelském úču (v případě, je-li Kupujícím založen).
8. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
9. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
10. V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
11. V případě platby Celkové ceny Fakturou se splatností do 30 dnů, Zboží dodané prodávajícím zůstává jeho výlučným vlastnictvím až do okamžiku úplného zaplacení Celkové ceny kupujícím. Přechod vlastnictví k tomuto Zboží na kupujícího nastává dnem úplného zaplacení Celkové ceny.
IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET
1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 365 kalendářních dnů nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
VI. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
1. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
a) Doručení prostřednictvím přepravní společnosti GLS, Top Trans (pouze nadrozměrné zásilky);
b) Osobní odběr na Naší provozovně v Lomnici nad Popelkou, adresa je Antala Staška 192, 512 52 Lomnice nad Popelkou. O možném termínu pro vyzvednutí Objednávky Vás budeme včas informovat telefonicky nebo e-mailem;
2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České a Slovenské republiky. Pro doručení do jiných zemí je o této skutečnosti nutné informovat Prodávajícího, který následně zahrne do Cenové nabídky Cenu za dopravu, pokud to bude možné.
3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v Potvrzení objednávky. Doba uvedená na E-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat.
4. V případě, že je Zboží doručováno prostřednictvím přepravní společnosti, Prodávající za zpoždění nebo poškození vzniklé vinou přepravce nenese žádnou odpovědnost. Kupující je povinen při převzetí zásilky od přepravce zkontrolovat, zda během přepravy nedošlo k poškození Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Prodávajícímu. V případě, že tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že přepravce nebude brát na pozdější reklamace zřetel. Prodávající poskytne Kupujícímu potřebné podklady pro uplatňování nároků z vad dopravy vůči dopravci. K přechodu nebezpečí škody na přepravce dochází okamžikem předání Zboží prvnímu dopravci k přepravě Kupujícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. VI.4. Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
7. Kupující je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho obdržení. Zjištěné zjevné vady zboží, které existovaly již při koupi, je povinen reklamovat u Prodávajícího bez zbytečného odkladu po převzetí zboží. viz. čl. VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
8. Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. VI.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením, nevhodným umístěním či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
9. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:
a) mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
b) prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
10. V případě, že nebudeme schopni Vám Zboží dodat ani do 60 dnů od uplynutí doby doručení Zboží uvedené v potvrzení Objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsme My i Vy oprávněni od Smlouvy odstoupit.
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. VI.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že:
a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme u popisu Zboží uvedli, nebo takové, které lze s ohledem na povahu Zboží očekávat, příp. takové, které byly uskutečněny v návaznosti na odsouhlasení Náhledu Kupujícím;
b) je vhodné pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé;
c) odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku s ohledem na toleranci rozměrů, délek a mechanicko-fyzikálních hodnot v rozsahu +/- 5–10 % a toleranci v barevnosti odstínu +/- 10%, pakliže byla jakost nebo provedení stanovena podle vzorku;
d) jsou prokazatelně dodržovány pokyny pro používání, údržbu a ošetřování Zboží
d) je v odpovídajícím množství a hmotnosti;
e) splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;
f) není zatíženo právy třetích stran.
2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. VII.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat). Reklamace musí být uplatněna vždy písemně s popisem závady nebo osobní návštěvou provozovny Společnosti. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. Při písemné reklamaci je Zákazník povinen zaslat reklamované zboží poštou jako obyčejný balík, nikoliv dobírkou, jinak nebude Společností převzato. Reklamaci může uplatnit pouze Kupující dle Smlouvy.
4. Na Zboží poskytuje Prodávající záruční dobu 2 roky. U hliníkových stožárů poskytuje Prodávající na tělo stožáru záruční dobu 5 let a na ostatní komponenty mimo provazového vedení 2 roky, u sklolaminátových stožárů 10 let na tělo stožáru a na ostatní komponenty mimo provazového vedení 2 roky. Pro uplatnění reklamace musí být Kupujícím dokázána řádná údržba a pravidelný servis stožáru dle pokynů Prodávajícího. Tyto pokyny Prodávající předá Kupujícímu společně s Potvrzením objednávky. Záruka se nevztahuje na opotřebení Zboží způsobené jejím obvyklým užíváním. Záruka se též nevztahuje na mechanické poškození, nesprávnou montáž a na úpravy nebo opravy provedené neautorizovanými osobami.
5. Doba životnosti Zboží určeného pro venkovní použití není stanovena žádnou normou. Renomovaní evropští výrobci uvádí obvyklou dobu životnosti 6-12 měsíců. Doba životnosti vlajek je ovlivněna zejména konkrétním místem vyvěšení a lokálními klimatickými podmínkami. Při volbě místa vyvěšení vlajky je nutno dbát na to, aby vlajka mohla vlát volně a na nic nenarážela. Nepříznivými klimatickými podmínkami se rozumí silný nárazový vítr, déšť, námraza, smog a slunce. Při bouřlivém počasí a silném nárazovém větru (cca > 35 km/hod) nebo námraze je nutné vlajku nutno sundat ze stožáru nebo držáku, aby nedošlo k jejímu poškození. Dobu životnosti a dobrý vzhled lze prodloužit dodržování pokynů pro údržbu, dodávané spolu s vlajkami. Drobné mechanické poškození vlajky od ostrých předmětů, popř. vlivem silného větru je třeba neprodleně poslat výrobci k opravě, aby nedošlo ke zvětšování poškození.
6. Vlajky, prapory a bannery (= transparenty) jsou považovány za spotřební materiál, který je třeba obnovovat. Při objednávání proto doporučujeme plánovat 2 sady na 1 rok, příp. dle doporučení Prodávajícího na určitý druh Zboží. U vlajek, praporů, bannerů, lehátek, slunečníků, nůžkových stanů a jiných produktů z PES materiálů určených k venkovnímu použití upozorňujeme na dodržování „Pokynů pro používání, údržbu a ošetřování vlajek“, které jsou součástí Zboží v tištěné formě a také v detailu vybraných produktů E-shopu v PDF ke stažení. Kupující si je vědom toho, že za použití zboží k jinému než obvyklému účelu nese plnou zodpovědnost bez možnosti reklamace. Prodávající neodpovídá za vady zboží vzniklé po přechodu nebezpečí škody na kupujícího, za vady zboží způsobené neodbornou manipulací třetími osobami po přechodu nebezpečí škody na kupujícího. Prodávající dále neodpovídá za vady zboží, pokud bylo použito nepřiměřeným způsobem a za běžné opotřebení zboží, které je úměrné době používání zboží. Prodávající rovněž neodpovídá za vady zboží se kterým bylo zjevně neodborně manipulováno, bylo použito nepřiměřeným způsobem nebo jeho poškození je úměrné době použití. Prodávající rovněž neodpovídá za vady zboží vzniklé nevhodným umístěním, popř. působením nepříznivých povětrnostních podmínek a nedodržením Pokynům pro používání, údržbu a ošetřování vlajek. Reklamace potisku se posuzuje přímo na zařízeních, pro které je vlajka, prapor určena, tj. na stožárech, držácích apod. Místem pro řešení reklamace všech druhů Zboží je sídlo firmy Prodávajícího.
7. Stožáry je nutno používat pouze v souladu s návody na jejich používání a dokumentem, který obsahuje přípustné rychlosti větru a doporučené velikosti vlajek, které na ně mohou být umístěny. V případě nedodržení doporučených velikostí vlajek a pokynů k používání, bere Kupující na vědomí, že jeho případná reklamace nemusí být uznána za oprávněnou.
8. U stožárů je Kupující povinen zajistit, aby podklad určený k instalaci stožárů splňoval technické požadavky a podmínky na tento podklad kladené, uvedené v návodu přiloženém ke stožáru či pokynech pro používání a údržbu stožárů. Prodávající není odpovědný za správnost a odbornost instalace patky stožáru i stožáru, kterou Kupující provádí svépomocí nebo s pomocí jiných osob na své náklady a Prodávající se zříká jakékoli odpovědnosti za škody takovouto instalací vzniklé.
9. Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu.
10. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, máme právo od Vás požadovat původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
11. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
12. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
13. Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě:
a) Zboží, které je prodávané za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána;
b) opotřebení Zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním;
c) použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo, když jste jej převzali;
d) kdy to vyplývá z povahy Zboží.
VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení Zboží. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naši adresu uvedenou u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek. Lhůta k odstoupení se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
3. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy Zboží podléhající charakteru Zakázkové výroby.
4. Odstoupení od smlouvy není možné v případě zakoupení Zboží v rámci podnikatelské činnosti či v případě zakoupení Zboží na právnickou osobu.
5. Při koupi Zboží, které nepodléhá charakteru Zakázkové výroby, v E-shopu je Kupující podle povahy produktu oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoli sankce do 14 dnů od převzetí zboží. Vrácené Zboží nesmí být použité, musí být nepoškozené a musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.). Při případném odstoupení od kupní smlouvy je Kupující povinen prokázat, že koupil zboží v E-shopu Prodávajícího. Zboží lze vrátit Prodávajícímu osobním doručením na provozovnu nebo prostřednictvím přepravce zásilkových služeb. Cena za vrácené zboží bude ponížena o běžné opotřebení. Některé Zboží v E-shopu podléhá charakteru Zakázkové výroby a proto není možné na takové zboží uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy. Jedná se o exotické státní vlajky a vlaječky, krajské a regionální vlajky, saténové vlajky a vlajkové stožáry.
6. Na Zboží Zakázkové výroby po schválení Cenové nabídky a Náhledu Kupujícím a Potvrzení objednávky Prodávajícím, není Kupující oprávněn od Smlouvy odstoupit, objednávku zrušit, či Smlouvu vypovědět.
7. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený ve formuláři pro odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Nám Zboží vrátíte či než prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu a veškerého příslušenství.
8. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. VIII.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.
9. Odpovídáte Nám škodu v případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co Nám Zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
10. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. VI.10. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
IX. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@vlajkybohemia.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu Kupujícího.
3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
5. Smluvní strany se zavazují, že veškeré spory budou řešit přednostně dohodou. K projednání a rozhodnutí případných sporů je příslušný místně a věcně příslušný soud České republiky. Smluvní vztah i tyto obchodní podmínky se řídí českým právem.
X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
3. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
4. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
5. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy Potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
6. Webové rozhraní e-shopu může obsahovat odkazy na internetové stránky jiných subjektů, za jejichž obsah nenese Společnost žádnou zodpovědnost.
7. Veškerá prezentace Zboží umístěná ve webovém rozhraní e-shopu je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto Zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
8. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.11.2024.
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: BP Bohemia CZ s.r.o., Antala Staška 192, 512 52 Lomnice nad Popelkou
Upatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: BP Bohemia CZ s.r.o., Antala Staška 192, 512 52 Lomnice nad Popelkou
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti BP Bohemia CZ s.r.o. („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis: